معرفی انیمیشن | خانواده‌ی هیولا «Monster Family»
  • کد مطالب: ۱۶۰۰۷۵
  • /
  • ۲۱ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵

معرفی انیمیشن | خانواده‌ی هیولا «Monster Family»

«خانواده‌ی هیولا» درباره‌ی خانواده‌ای است که با هم روابط سردی دارند و بعد از ماجراهای فراوان و تبدیل‌ شدن به هیولا نمی‌توانند در کنار یکدیگر شاد بودن را تجربه کنند.

عاطفه جوینی - «خانواده‌ی هیولا» درباره‌ی خانواده‌ای است که با هم روابط سردی دارند و بعد از ماجراهای فراوان و تبدیل‌ شدن به هیولا نمی‌توانند در کنار یکدیگر شاد بودن را تجربه کنند.

این انیمیشن خانواده‌ای را نشان می‌دهد که پس از پشت سر گذاشتن شکست‌ها و روابطی نه‌چندان خوب با هم، بالأخره شاد زندگی‌کردن و لذت‌بردن در کنار خانواده را یاد می‌گیرند.

آن‌ها هم‌چنین برای هدف واحدی در کنار هم مبارزه می‌کنند تا شخصیت منفی داستان، یعنی دراکولا، را شکست بدهند.

دراکولا شخصیتی منزوی دارد که به‌تنهایی در دل کوه یخ زندگی می‌کند و هیچ‌کس از محل زندگی او خبر ندارد. او که سال‌هاست به گوشه‌نشینی عادت دارد، یک روز تصمیم می‌گیرد با لباس مبدل به شهر برود و دوستان جدیدی پیدا کند.

در چند صحنه، درگیری دراکولا با خانواده‌ی ویشبون به تصویر کشیده شده است و گاهی چهره‌های ترسناک و اتفاق‌های غیرمنتظره با توجه به تم داستان، بیننده را غافل‌گیر می‌کند.

این اثر در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و مضامینی مثل پذیرش خوب و بد خانواده، تنها ماندن آدم‌ها و ارجحیت‌داشتن خانواده در این انیمیشن وجود دارد. اگر دوست دارید بدانید این خانواده چه اتفاق‌هایی را پشت سر می‌گذارد، حتما آن را تماشا کنید.

نام انیمیشن:
خانواده‌ی هیولا
Monster Family

سال انتشار:
۲۰۱۷

کارگردان:
هولگر تپی

کشور:
انگلیس و آلمان

زمان:
۹۸ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.